رو به راهم، به همان راه که پایانش نیست
اولش غصه وغم آخرآن ناکامیست
رو به آن راه که خونین جگران بسپردند
روبه آن راه که عشاق درآن افسرند
رو به راهی که دلم در ره او خواب نرفت
لحظه ای شکوه نکرد او چو در این راه نرفت
رو به راهی که دلم در ره او باکی نیست
گفت آری چو دلش با تو بود راهی نیست
دوش این دل نظری بر من کرد
گفت دیوانه خلایق به چهش دربندند
گفتم ای دل به گمانم که نهان بامن بود
گفت حاشا که دلش پیش کس دیگر بود
گفتم از عشق نشانی به دل سوخته بود
گفت عشق تو ولی جان مرا سوخته بود
گفتم از شوق وصالش به دلم تاب نبود
گفت بی تابی من محرم شبهای تو بود
گفتم امشب چه شود گر بشوم با وی جفت
گفت بیچاره به آغوش کس دیگر خفت
گفتم ای دل چه شد اینگونه شدم سخت به بند
گفت در سینه مرا باختی و درسر عقل
گفتم این یار جفاپیشه نه یاری نیک است
گفت آری که دلش سنگ و دهن پر نیش است...
************************************
.
.
.
آدما هیچوقت نمیتونن توی گول زدن خودشون موفق بشن، هیچوقت :(
هر دلیلی واسه ی خودم میارم از ذهنم بیرونش کنم دیگه دوستش نداشته باشم نمیتونم. از یادم نمیره
چندبار خواستم رابطه دیگه ای برقرار کنم. اما نمیتونم. نمیشه. از یادم نمیره.
تف به شانس
بی مقدمه...ما را در سایت بی مقدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68