" در بعضی از پیام هایمان آنقدر مرا دوست داشتی که باورم نمی شود رفته ای. " بی مقدمه...
ما را در سایت بی مقدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39
ما را در سایت بی مقدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41
ما را در سایت بی مقدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68
نمیدونم الان دلش پیش کی هست
بی مقدمه...
ما را در سایت بی مقدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73
بیشتر از نبودنش همین یادش عذابم میده
.
.
چقد سخته یه شهر دیگه درس بخونی
وقتی بر میگردی خونه، شب اولین کاری که میکنی این باشه که
بری جاهایی که کسی رو که دوس داشتی اونجاها میدیدی
.
.
میدونی ها الان اونجا نیست
اما چشت دنبالش میگرده
بی مقدمه...ما را در سایت بی مقدمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72